"Team Spotlight: Creëer je eigen succesfilm:
Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, recruitment, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.
Zowel mogelijk op uw eigen locatie als vrijwel iedere horecagelegenheid.
Aantal personen: 15-800
Movie-Making:
Bijvoorbeeld een eigen recruitment/promotie film maken: wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.
Of een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.
Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen.
Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.
Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .
Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet.
De ervaring leert: dat door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit de teams steeds enthousiaster en fanatieker worden.
U zult versteld staan van het resultaat!
Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!.
De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd!
Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.
Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen.
Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
13.00 uur Ontvangst op locatie
13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
14.00 uur Start filmen
16.45 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.15 uur Vervolg borrel en of aansluitend eten (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
18.15 uur Presentatie films en evt. aansluitend oscaruitreiking.
18.40 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Recruitment film gebruiken voor de werving van nieuwe collega’s
Er wordt een montage gemaakt van alle scenes die door de teams gefilmd zijn met als optie een totaalcompilatie van de beste shots (samen met u bepaald)
Het eindresultaat van maximaal 2 minuten kunnen via sociale Media of op de eigen website worden geplaatst. Potentiële medewerkers ervaren op deze manier de sfeer en binding van de collega’s.
De ervaring leert: Door de opbouw en ontwikkeling tijdens het maken van de film worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker. Het is een van de populairste teamuitjes die Teambuildingspellen.nl aanbiedt. Het is als recreatief uitje, teambuilding uitje of voor werving doeleinden geschikt.
U zult versteld staan van het resultaat in korte tijd!
Locatie Teambuildingspel:
Het uitje is zowel op jullie eigen locatie als iedere gezellige Horecagelegenheid te organiseren. Tijdens de offerte fase checken we of alles ook daadwerkelijk uitvoerbaar is op locatie. We helpen jullie graag bij het maken van een onvergetelijk uitje.
Tarieven:
Aantal personen | Vaste prijs (excl. BTW) |
Tot 30 personen (2 teams) | € 1.975,00 |
Tot 44 personen (3 teams) | € 2.200,00 |
45 – 600 personen | € 45,00 p.p. |