Spring naar inhoud

Film maken | Spelprogramma

Movie Making
(nu ook in kersteditie):

Uw eigen filmcrew kiezen uit evenveel rollen voor als achter de camera.

Welk team/crew werkt het beste samen? U komt erachter tijdens de presentatie en Oscaruitreiking!

Kortom: Samenwerking, teambuilding en zeer hilarisch.

film maken opname

Hoog teamresultaat in korte tijd

Altijd al eens een storyline willen bedenken , camera en geluid willen bedienen, een acteursrol bekleden of juist een organiserende functie op de achtergrond.

Van brainstorm tot opname krijgt u de vrije hand met uw teamgenoten een eigen speelfilm  te maken.

Er worden teams/crews samengesteld van maximaal 15 personen. Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.

U verdeelt afhankelijk van de wensen in de groep, zelf de rollen van camera, geluid, tijdcode, scriptschrijver, regisseur,opname, locatie en productieleider, acteurs en figuranten.

Een optie is dat iedereen een rol kiest die eigenlijk niet direct past bij de persoonlijkheid in het dagelijks leven zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première! Elk team krijgt ongeveer drie uur de tijd voor de voorbereidingen, repetities en de uiteindelijke opnames.

Uiteraard verdient het extra lof en punten als u uw eigen droomscenario schrijft of een door ons bedachte storyline invult met wendingen en plots die van toepassing zijn op uw organisatie!

Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd worden door ons alle films gemonteerd en gejureerd terwijl u gasten napraten en genieten van een borrel en eten.

Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen. Welk team wint de Oscars voor beste film, acteur of actrice en meest creatieve vondsten.
Nb. Uw organisatie ontvangt binnen enkele dagen de opnames en het verzamelde materiaal via WeTransfer.

Iedere ervaring leert: Door de opbouw en ontwikkeling tijdens het film maken worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
U zult versteld staan van het resultaat in korte tijd!

Het programma ziet er als volgt uit:  (Tijdstip van aanvang bepaalt u zelf)
13.00 uur            Ontvangst op uw gewenste locatie met een drankje
13.30 uur            Uitleg en teamindeling Middagje Film Maken, (teams van te voren                                           in te delen)
14.00 uur            Aanvang Middagje Film Maken
16.30 uur            Einde Film Maken; inleveren van de films en aansluitend borrel; een aantal                               van uw gasten vertegenwoordigen hun team en geven de montage                                             wensen aan ons door.
17.30 uur            Diner (terwijl wij een ludieke Oscaruitreiking voorbereiden)
19.00 uur            Presentatie en Oscaruitreiking; alle gemonteerde films "komen aan bod"                                   en wie zullen de Oscars winnen?
19.30 uur            Einde van dit unieke programma en u krijgt binnen enkele dagen de films                                 via We Transfer opgestuurd.

 

Mogelijke locaties voor dit uitje...

Teambuildingspellen.nl werkt nauw samen met hotels, restaurants en feestlocaties door heel het land. Hierbij bieden wij u een aantal opties in de omgeving van onderstaande steden. U kunt een keuze maken onder de rubriek locaties.
Het uitje is natuurlijk ook op uw eigen locatie te organiseren!

Locatiesuggesties: https://teambuildingspellen.nl/locaties/

Prijzen

Aantal personenVaste prijs (excl. BTW)
Tot 30 personen (2 teams)€  1.795,00
Tot 30 personen (3 teams)€  1.975,00
31 - 44 personen (3 teams)€  1.995,00
45 – 600 personen€        45,00 p.p.
Prijs is inclusief  workshop, huur camera's, geluid, kleding, rekwisieten, Oscars, presentatie en de gemonteerde films opgestuurd.
Locatie en Catering is altijd optioneel en daarbij afhankelijk van de op dat moment geldende regels rondom corona.

Dinerplate vanaf € 18,50 p.p.

3-gangen keuze menu, buffet of BBQ vanaf € 25,00 p.p.
Drank stelpost 3 drankjes € 9,50 p.p.

Vraag vrijblijvend meer informatie aan!